Leer het mij zelf doen

22 nov
Als je jong bent, leer je graag zelfstandig worden. Hoe meer je zelf kan hoe groter je je voelt. Ons motto bij de kleuters is dan ook: leer het mij zelf doen.
Niet alleen op school leren kinderen zelfstandig worden, maar uiteraard ook thuis. We proberen de lijn thuis en school sterk te houden en daarom helpen we graag de kinderen ook thuis aan hun zelfstandigheid werken. Zo hebben we voor de kleuters een prachtige kaart gemaakt om thuis lekker te gaan oefenen met dingen zelf doen. Inmiddels hebben we al mega veel enthousiaste ouders teruggekregen en daar worden wij ook weer blij van! Kleine zelfstandige toppers!