Kennismaking

Uw kind is van harte welkom bij ons op school! Via het formulier hieronder kunt u een afspraak maken voor een persoonlijk kennismakingsgesprek en een rondleiding. Wij heten u en uw kind alvast van harte welkom!

Persoonlijk kennismakingsgesprek
Tijdens het kennismakingsgesprek kunnen we nader kennismaken met elkaar en ontvangt u informatie over de school. We beantwoorden graag al uw vragen en geven u een rondleiding, zodat u de sfeer kunt proeven. Daarna ontvangt u een aanmeldingsformulier waarmee u uw kind bij ons op school kunt aanmelden.

Anti-spam
Typ bovenstaande code over.