Ouderraad

De ouderraad maakt Kwintijn nog leuker! We vinden het fijn dat de school met de ouderraad ook een eigen vertegenwoordiging heeft. De ouderraad helpt de school door het organiseren van activiteiten die bijdragen aan een leuke schooltijd. Dit doet de ouderraad zoal:

• De ouderraad speelt een belangrijke rol bij onze vieringen.
  • De ouderraad is betrokken bij schoolreisjes en excursies.
  • De ouderraad ondersteunt bij klasgerichte activiteiten en sporttoernooien.

De leden van de OR voor het schooljaar 2023/2024 zijn:

Denise de Roode, Najoua Abassi, Maya Velde, Melina Ohlenschlager, Janna Sloos, Amel Kaddouri, Yvette Oomen.

Voor al deze leuke activiteiten zoeken we regelmatig ouders die willen helpen. Vindt u het leuk om mee te gaan op schoolreisje of een feest helpen te organiseren? U bent van harte welkom!