“U en uw kind zijn van harte welkom!”

Aanmelden

U en uw kind zijn van harte welkom op basisschool Kwintijn. Wij nodigen u graag uit voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek vertelt onze directeur meer Marjolein Dagevos over de school en kunt u vragen stellen. Ook kunt u de sfeer van de school proeven. Klik hier om een kennismakingsgesprek aan te vragen.

Wanneer u uw kind(eren) wilt aanmelden, kunt u bellen voor een afspraak naar 071-522 02 43 of vul hier het aanmeldformulier in. Als uw kind bijna 4 jaar is, dan mag het alvast een kijkje nemen om te wennen.

Jaarlijks zijn er ook twee open ochtenden voor nieuwe ouders. U ziet dan de school in bedrijf.

Contact

Neem vrijblijvend contact met ons op. Wij informeren u graag over de mogelijkheden.

Anti-spam
Typ bovenstaande code over.