“Goede communicatie vinden wij belangrijk”

Oudercommunicatie

We zien ouders als onze partners. U vertrouwt tenslotte uw kind een groot deel van zijn of haar jonge leven aan ons toe. We houden u op verschillende manieren op de hoogte en betrekken u bij onze school.

SchouderCom

Om snel, makkelijk en direct met u te kunnen communiceren, gebruiken wij het communicatieplatform SchouderCom. Ouders en schoolmedewerkers kunnen op deze portal inloggen. Via het platform kunnen berichten gestuurd worden , die op de persoonlijke agenda vermeld worden.

Zo werkt het

Wanneer we vanuit school een bericht versturen, ontvangt u een algemene mail in uw eigen postvak waarin staat dat u het bericht kunt bekijken via: www.obsdemeerpaal.schoudercom.nl. Op deze pagina kunt u inloggen met uw eigen inloggegevens. Mocht u uw gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten zijn, dan kunt u deze zelf opvragen door te klikken op: ‘gebruikersnaam/wachtwoord vergeten’.

Als ouder zult u waarschijnlijk dagelijks gebruik maken van SchouderCom. Een tip is om de website toe te voegen aan uw favorieten.

Wilt u meer informatie of heeft u vragen? Neem dan gerust contact op met Joke van Dijk. Zij is administratief medewerker op onze school en helpt u graag verder.

Daarnaast houden we u onder andere op de hoogte via:

• Kennismakingsgesprekken: Aan het begin van elk schooljaar zijn de kennismakingsgesprekken tussen de ouders en leerkracht(en).
  • Schoolgids: In onze schoolgids vindt u uitgebreide informatie over onze school. U kunt de schoolgids hier downloaden.
  • Website: Op deze website vindt u algemene informatie over onze school. Ook houden we u via nieuwsberichten op de hoogte van leuke projecten en interessante ontwikkelingen.
  • Nieuwsbrief: Deze verschijnt om de twee weken via SchouderCom. De nieuwsbrief bevat actuele informatie over de school.
  • Ouderbijeenkomsten: Zowel informatief en zakelijk als feestelijk.